پروژه اتوکدی ایستگاه آتشنشانی به همراه تمامی جزئیات  دانلود پروژه
۵
(۲)

پلان معماری ایستگاه آتشنشانی

ایستگاه های آتش نشانی یکی از مکان هایی هستند که طراحی و معماری آنها باید به گونه ای با سایر مکان ها متفاوت باشد و از ضوابط ویژه ای در طراحی این پلان استفاده نمود زیرا موقعیت و کاربری این فضا بسیار متفاوت می باشد و باید فضا های مختلف و بخش های مختلف را به درستی در طرح جاگذاری نمود و سیرکولاسیونی مناسب و در خور طرح در انجام عملیات های مختلف و اضطراری برای این پروژه در نظر گرفت و تمامی فضا های مربوط و بخش های مرتبط به درستی جاگذاری شوند .

ایستگاه های آتش نشانی

ایستگاه های آتش نشانی یکی از حساس ترین مکان هایی هستند که باید در ترسیم و طراحی پلان انها نهایت دقت را به خرج داد و تمامی ضوابط طراحی ایستگاه آتش نشانی و استاندارد های مربوطه را رعایت نمود تا افراد حاضر در مجموعه و کارکنان این ارگان سریع ترین دسترسی ها را به بخش های مختلف داشته باشند و امکان سریع آماده شدن را داشته باشند و همچنین دسترسی مناسبی نیز برای کل مجموعه در نظر گرفت تا بتوان امکان ورود و خروج سریع ماشین ها را فراهم نمود .

در این بخش در وب سایت معماری دی ال تمامی این موارد رعایت شده است . در ادامه میتوانید پروژه کامل ایستگاه اتش نشانی به همراه تمامی جزئیات را دانلود کنید…

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت صفر تا صد بررسی تاسیسات مکانیکی آسانسور ۱۲۰ اسلاید

 

۴ مگابایت DWG

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X