مشاهده آنلاین انیمیشن برج نوآوری اثر زاها حدید مقر اصلی دانشگاه طراحی پلی تکنیک  دانلود پروژه
۰
(۰)

برج نوآوری اثر زاها حدید مقر اصلی دانشگاه طراحی پلی تکنیک و موسسه تازه بنیاد باشگاه اسب دوانی خواهد .

زیر بنای این پروژه ۱۵۰۰۰ متر مربع

این برج با ۱۵۰۰۰ متر مربع زیربنا ؛ فضایی را برای استفاده ی ۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان و کارکنان آنجا محیا میکند . در آن یک سالن سخنرانی، ده کلاس درس ، استودیو و کارگاه های آموزشی و همچنین یک موزه، فضای نمایشگاه و سالن مشاهدات جمعی قرار دارد.

طرح آن شبیه به یک فانوس دریایی نمادین است برای ایجاد یک ساختار سیال یکپارچه همراه با ویژگی های یک برج مدرن . زمین های اطراف آن برای ایجاد یک چشم انداز جدید طراحی شده اند و همچنین ورودی اصلی با مساحت زیادی ساخته می شود برای راه داشتن به محوطه ی اصلی دانشگاه استفاده شده است . مراسم باشکوهی برای یکی از قدیمی ترین موسسات هنگ کنگ برای ترویج مسابقات اسب دوانی در دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ برگزار شد . زاها حدید در این مراسم ضمن تبریک به این موسسه بیان کرد : این پروژه (برج نوآوری) برای ما بسیار مهم است، به ویژه آنکه در هنگ کنگ قرار دارد ،شهری که در آن کار من آغاز شده است ، و من همیشه به آن علاقه داشته ام .

قرار است در دانشکده ی PolyU یک برج به نام برج نوآوری واقع در شمال شرقی دانشگاه احداث شود که کار آن از سال ۲۰۰۹ شروع شده است و انتظار میرود تا سال ۲۰۱۳ به پایان برسد .

پـروژه مـشـابـه:  پروژه طراحی معماری دانشکده هنر های کاربردی + رویت

از سالن ورودی پله های برقی طولانی شروع میشوند وتا چهار طبقه ی فوقانی ادامه دارند ؛ شبیه یک آبشار رو به بالا که این امکان را در اختیار دانش آموزان میگذارد که از رویداد های در حال جریان مطلع شوند و این خود شروعی است برای ترویج تعامل میان انواع متنوعی از کاربران و ایجاد فرصت های جدید .

حفره (void) ها باعث ورود نور طبیعی و ایجاد هوای تازه میشوند و این دو به همراه امکانات موجود ؛ خود عامل هماهنگی افراد با محیط مجموعه و همچنین کنترل حجم صداهای تولید شده ، میشود.

منبع مطالب فوق : سایت architects

 

[dlbox dltitle=”انیمیشن برج نوآوری اثر زاها حدید مقر اصلی دانشگاه طراحی پلی تکنیک” dllink=”http://dl.porozhedl.ir/uploads/borj-novari-memaridl.com_.mp4″ dltype=”MP4″ dlsize=”6 مگابایت ” dlpass=”” ]

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X