دانلود مجموعه کامل پرسپکتیو با فرمت اتوکد DWG  دانلود پروژه
۵
(۲)

پکیج کامل پرسپکتیو اتوکدی DWG

پرسپکتیو از ترسیمات سه بعدی در رشته معماری است که به منظور ارائه درک بهتری از پلان ترسیمی در طراحی معماری ارائه می‌شود. بنابراین امروز در بخش آبجکت و مدل سه بعدی در خدمت همراهان عزیز هستیم با ۲۰۹ عدد پرسپکتیو اتوکدی که در قالب فایل DWG آماده و جمع بندی شده است .

یکی از مهمترین راههای برقراری ارتباط بهتر جهت ارائه طرح و طراحی پروژه های معماری بین معماران و مخاطبان ترسیمات معماری است . در طول تاریخ معماری روش‌های مختلفی مورد آزمون قرار گرفته اند که از جمله اهم آنها ارائه به وسیله پرسپکتیو است. ترسیم پرسپکتیو یکی از روش‌های مرسوم و بروز ترسیم سه بعدی در معماری است که می‌تواند درک عمیق‌تر و حقیقی‌تری از فضا و مکان ارائه دهد. فلذا از قدیم و الایام به عنوان هسته اصلی معماری مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد.

مجموعه کامل پرسپکتیو اتوکد

ترسیم پرسپکتیو در معماری

برای طراحی و ترسیم پرسپکتیو در ابتدا لازم است خط افق و نقطه گریز از مرکز مشخص شود . که خط افق معین کننده فاصله چشم ناظر از سطح زمین است. نقطه گریز بیان میکند اگر حجم یا شکلی که در پرسپکتیو قرار گرفته به دقت مورد بررسی قرار گیرد متوجه می شوید که خطوط و زاویه هایی که دورتر قرار دارند همه به طرف خط افق رفته و در یک نقطه متمرکز می شود . این خطوط ،خطهای گریزنده یا خطوط سهمی نیز نامیده میشوند. در طراحی پرسپکتیو یک نقطه ای و دو نقطه ای ،نقطه گریز بایستی بر روی خط افق باشد، اما محل قرار گیری آن می تواند متفاوت باشد هر اندازه نقطه گریز به حجم اصلی نزدیکتر باشد .

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت معرفی پل تاریخی زمانخان

تصاویری از محیط سه بعدی مجموعه کامل پرسپکتیو

این مجموعه کامل برای اولین بار توسط تیم تخصصی سایت معماری دی ال تنظیم و گردآوری شده است . بنابراین با پرداخت هزینه ای خیلی ناچیز صدها پرسپکتیو در قالب فایل اتوکدی با کاربری های متفاوت در اختیار شما قرار میگرد .

مطالب مشابه :

دانلود مجموعه کامل آبجکت ها و فایلهای نرم افزار رویت

دانلود پکیج کامل مدل و آبجکت های سه بعدی تری دی مکس

دانلود مجموعه کامل مدل و آبجکت آماده اتوکد

دانلود کاملترین مبلمان اتوکد ( نما , مقطع و پلان )

 

۱۵۰ مگابایت DWG

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X