پاورپوینت معرفی روستای اسلامیه (فراشاه) یزد  دانلود پروژه
۱.۵
(۴)

پاورپوینت روستای اسلامیه یزد | ۲۶ اسلاید

روستای اسلامیه در دره ای عریض در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان و ۱۰ کیلومتری مرکز شهرستان تفت در دامنه شمالی شیرکوه و در مجاورت کوه معروف عقاب کوه به صورت روستایی خطی در امتداد محور یزد – شیراز در طول ۴۵ و۳۱ و عرض ۳۰ و ۷ و ۵۴ واقع گردیده است. متوسط ارتفاع آن از سطح دریا ۱۷۰۰ متر و عمق آبهای زیر زمینی آن ۴۰ متر می باشد .

روستای فراشاه یزد

این روستا از قدیم الایام تا به حال به عنوان یک قطب تجاری که بیشترین خدمات رفاهی به مسافرین و رهگذران ارائه می دهد  مطرح بوده ( وجود آسیابهای آبی فراوان و برج چیل شاهدی بر این مدعا است ) و روز به روز بر واحد های خدماتی و تجاری آن افزوده شده و هم اکنون به عنوان یک قطب تجاری شهرستان تفت در خدمت شهروندان و مسافرین به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می نماید و همین انگیزه باعث گردیده که ساکنین روستا کمتر مهاجرت نمایند و یکی از روستاهای زنده و مهاجر پذیر شهرستان می باشد .

در ادامه آرشیو کامل از پروژه روستا اختصاصی سایت معماری دی ال را تقدیم شما عزیزان میکنیم.

روستای اسلامیه یکی از روستاهای نمونه شهرستان می باشد که خدمات ارزنده ای را به انقلاب اسلامی داشته و دارد و تعداد زیاد شهداء( ۲۰ شهید)، جانبازان ، آزادگان ، رزمندگان و بسیجیان نمونه ای بارز از آن می باشد. ضمنا در محافل مذهبی – سیاسی که در استان و شهرستان برگزار می گردد از این روستا به نام روستای شهیدیه ی شهرستان نام برده می شود.

پـروژه مـشـابـه:  رساله خانه مد | طراحی خانه لباس ۱۹۰ صفحه

 

 

۳ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱.۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۴

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X