پروژه تحلیل میدان شهرداری گرگان  دانلود پروژه
۵
(۱)

پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان شهرداری گرگان | ۱۸۳ اسلاید

میدان بر حسب ضرورت های مکانی و زمانی نقش و عملکرد های مختلفی به خود گرفته است. آنچه امروزه در مورد میدان های شهری مطرح است چگونگی فرم، نوع استفاده و پیوند آنها با بافت شهری است؛ در حالی که اکثر میدان های نوساز شهری در ایران فاقد طراحی صحیح برای این ویژگیها است و تنها از جنبه معماری قابل بررسی است و بیشتر، محوطه ای است که به آن میدان اطلاق می شود و در عمل به اشغال وسایل نقلیه درآمده و به کلی تغییر شکل یافته است.

در بخش پروژه های شهرسازی با پاورپوینت تحلیل فضای شهری میدان شهرداری گرگان در خدمت شما عزیزان هستیم و همچنین در ادامه با ما باشید با پروژه های مشابه مانند پروژه تحلیل فضای شهری میدان بسیج گرگان و پاورپوینت تحلیل میدان آرامگاه بوعلی شهر همدان

 

پروژه تحلیل میدان شهرداری گرگان  دانلود پروژه

همانطور که از نام این مکان هم مشخص است از ابتدا محل قرار گیری شهرداری شهر بوده و در حال حاظر نیز حتی با وجود عناصر دیگر در این میدان مانند بازارها ، المان میدان ، بانکها و… هنوز ساختمان شهرداری به عنوان عنصر شاخص این میدان معرفی میگردد.

پـروژه مـشـابـه:  پروژه مرمت و باز زنده سازی ابنیه تاریخی

پاورپوینت تحلیل و بررسی میدان شهرداری گرگان

استخوان بندی شهر در این منطقه از ابتدا مانند بسیاری دیگر از شهر ها به صورت متراکم بوده که سپس در دوره پهلوی توسط چند مسیر اصلی که  از هر طرف شهر متصل به این میدان می شد سامان دهی داده شد . خیابانهای منشعب شده به میدان شهرداری همگی بصورت دو طرفه می باشند.

 

 

۸ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X