پروژه طرح مرمت بافت کوچه مروی تهران  دانلود پروژه
۱
(۱)

پروژه بازسازی بافت کوچه مروی تهران | ۲۸ اسلاید

کوچه مروی بخشی از محله عودلاجان، یکی از محلات پنجگانه تهران قدیم در زمان باروی اول صفوی است. موقعیت مکانی کوچه مروی در مرکز تاریخی تهران و محدوده طرح ویژه به وسعت حدود ۱۳ هکتار است که در حال حاضر جزئی از منطقه ۱۲ شهرداری تهران محسوب می شود.
کوچه مروی، بخشی از حلقه پیونده دهنده بازار و محله تاریخی عودلاجان، به علت نزدیکی به مجموعه کاخ های ارگ سلطنتی، بنای شاخص شمس العماره و سر در باب عالی از دیرباز مورد توجه قرار داشته است.

ساماندهی و بازسازی گذر مروی تهران

در مقاله حاضر ضمن شناسایی کلی گذر مروی و بیان عمده ترین کالبدی انجام شده در گذر از دوره قاجار تا به امروز (بر اساس مهم ترین نقشه ها)، به بررسی مشکلات و امکانات موجود در گذر و ارایه راه حل های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و سپس بیان اهداف اصلی بر اساس آن ها در قالب جداول سوات (SWOT) می پردازیم و در ادامه اقدامات مرمتی انجام گرفته در قالب طرح بهسازی گذر مروی را با اجرای شرکت مسکن سازان مرکزی و نظارت مهندسان مشاور باوند نقد و بررسی می کنیم و در انتها سعی می کنیم با توجه به بررسی های شهری انجام گرفته در محدوده و مداخلات پیشنهادی برای مرمت شهری گذر را، با در نظر داشتن حفظ و تداوم خاطره های جمعی که روزگاری در این گذر اتفاق افتاده است، ارایه دهیم.

پـروژه مـشـابـه:  پلان کامل داروخانه به همراه جزئیات + فایل سه بعدی

 

 

۳۵ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X