پلان کامل داروخانه به همراه جزئیات + فایل سه بعدی  دانلود پروژه
۳
(۵)

پلان معماری داروخانه DWG

داروخانه، فضایی درمانی است و مراجعه کنندگان برای تهیه دارو و ملزومات درمانی، به آنجا رجوع می کنند، پس باید فضایی را طراحی کرد که به مشتریان آرامش را تزریق کند. علاوه بر آن باید فضا به گونه ای طراحی و تقسیم بندی شود که افراد به راحتی به قسمت های مختلف دسترسی داشته باشند و سردرگم نشوند. در این قسمت از پلان های معماری سایت معماری دی ال در خدمت همراهان عزیز با چند نمونه پلان معماری دارخانه و همچنین فایل سه بعدی ( اسکچاپ ) هستیم . این پلان ها در قالب فایل اتوکد ( DWG ) و قابل ویرایش میباشد .

توضیح : پلان داروخانه در نرم افزار اتوکد ۲۰۰۷ به بالا قابل اجرا میباشد .

ضوابط طراحی داروخانه

هنگام طراحی پلان برای دکوراسیون داخلی داروخانه ، ابتدا باید یک لیست از مناطق مورد نیاز داروخانه را تهیه نمود. مثل انباری داروها، قفسه بندی دارو، قسمت آرایشی وبهداشتی، فضایی برای انتظار مشتریان، صندوق، مکانی برای استراحت کارمندان و …. که با توجه به انتظاراتتان از داروخانه میتوانید هر کدام را انتخاب و در طراحی پلان جایگذاری نمایید.

ضوابط داروخانه

طراحی داروخانه

اینکه مشتریان هنگام ورود به داروخانه با چه چیزی مواجه شوند نیز از جمله موارد مهم برای برنامه ریزی و طراحی پلان داروخانه است. شما میتوانید با طراحی درست و به جا ، مشتریان خود را هنگام ورود از سردرگمی نجات دهید. پس هنگام طراحی پلان و دکوراسیون داخلی داروخانه ،مشورت با یک متخصص در این زمینه میتواند به شما کمک فراوانی کند.

پـروژه مـشـابـه:  آموزش جامع گرس هاپر در راینو | Grasshopper 3D

پروژه طراحی داروخانه

طرح و نوع طبقه بندی یک گام مهم در دکوراسیون داخلی داروخانه است. اینکه طبقه ها در کجای داروخانه باید قرار بگیرند چه اجناسی روی آنها قرار میگیرد و وزن و ارتفاع و … از جمله مواردی است که هنگام طراحی قفسه باید به آن توجه کرد. اینکه شما به مشتریان خود احترام بگذارید از جمله موارد مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه ها و مغازه است. شما باید به مکانی برای مشتریان هنگام انتظار توجه کنید و در پلان داروخانه ی خود قسمتی را به این موضوع اختصاص دهید.

تصاویری از محیط اتوکدی پروژه طراحی داروخانه

 

۲ مگابایت DWG

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳ / ۵. تعداد امتیازات: ۵

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X