پاورپوینت سیستم قالب بندی تونلی  دانلود پروژه
۳
(۲)

پاورپوینت معرفی و بررسی قالب بندی تونلی | ۱۱۰ اسلاید

روش قالب های تونلی یکی از جدید ترین روش های ساخت و ساز مسکن است که به تازگی وارد کشور ایران شده است . در سیستم تونلی، دیوار ها و سقف های بتن مسلح به صورت هم زمان آرماتوربندی، قالب بندی و بتن ریزی می شوند. این روش ضمن بالا بردن سرعت و کیفیت اجرا، عملکرد سازه ای و رفتار لرزه ای مجموعه سازه را به لحاظ یکپارچگی اعضاء و اتصالات آن ها به نحو چشمگیری بود می بخشد.

در ادامه این پروژه کلیه مراحل اجرای یک پروژه به روش قالب های تونلی به همراه عکس و تصویر بیان میشود.

پاورپوینت صفر تا صد اجرای قاب بندی تونلی

نام تونلی به دلیل شکل قالب های فلزی هم زمان دیوار ها و سقف هاست . قالب های مورد استفاده، به اندازه تقریبی ابعاد فضا ها هستند. برای قالب بندی یا قالب برداری، نیاز به خرد کردن قالب ها و تبدیل آن ها به ابعاد کوچک نیست و با همان ابعاد اولیه و به صورت یکپارچه از فضا خارج می شوند. خروج قالب های تونلی، پس از بتن ریزی دیوار و سقف و گیرش آن، با فاصله دادن قالب ها از جدار های بتن ریزی شده (قالب برداری) و با حرکت افقی روی چرخ یا غلتک صورت می گیرد. جدار هایی که با استفاده از این روش اجرا می شوند جدار های اصلی داخلی و بعضی جدار های خارجی (جانبی) هستند.

پـروژه مـشـابـه:  آموزش جامع گرس هاپر در راینو | Grasshopper 3D

پاورپوینت سازه ساختمان های با سیستم تونلی

از دیدگاه عملکرد لرزه ای اشکال عمده ای ندارد و تجربه زلزله های گذشته رفتار مناسب این سیستم سازه ای را در مقایسه با سیستم های دیگر ثابت کرده است. این روش هم مانند هر روش دیگری مزایا و معایبی دارد اما در پروژه های انبوه سازی مزایای آن بر معایب پیشی میگیرند .

این روش که چند سالی است وارد ایران شده در شهر های مختلف اجرا شده و در استان خراسان هم برای اولین بار در شهر جدید گلبهار با همکاری شرکت های ترکیه ای که در این روش ساختمان سازی جزء پیشرفته ترین کشورها است به اجرا در آمد پس از آن برای دومین بار در استان در شهرستان تربت حیدریه در راستای انتقال تجربیات به مهندسین ایرانی و کسب مهارای لازم در این روش دو پروژه به همین روش شروع شد که یکی از دو پروژه بوسیله مهندسین بومی و پروژه دیگر با همکاری مهندسان ترک انجام گردید .

 

۵۱٫۵ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X