پاورپوینت بررسی آثار و زندگینامه تادائو آندو معمار ژاپنی Tadao Ando  دانلود پروژه
۵
(۲)

آندو خود معمایی است ، هیچ کس اطلاع دقیقی از زندگی شخصی او ندارد . حتی جای تردید است که از دانشگاهی فارغ‌التحصیل شده باشد . آنچه از او می‌دانیم آن که ، متولد اوزاکای ژاپن در سال ۱۹۴۱ است . بنابراین در بخش بیوگرافی معماران سایت معماری دی ال پاورپوینت بررس آثار و زندگینامه تادائو آندو معمار ژاپنی Tadao Ando در قالب ۴۲ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم شما کنیم .

تادائو آندو معمار ژاپنی

آندو مردی است که در کشور خود در اوج موفقیت است و در سالهای اخیر به عنوان یک نیروی فرهنگی در دنیا پدیدار شده است . جایزه معماری پریتزکر به طور رسمی در قصر تریانون کبیر در ورسای فرانسه به او اهدا شد . تردید کمی وجود دارد که همه در دنیای معماری ، از کار او آگاه نباشند . فضاهایی با بتن که کاملاً منحصر بفرد هستند و به طور دائم اجازه تغییر الگوهای نور  و باد را در همه بناها از خانه‌ها و مجتمع‌های آپارتمانی گرفته تا عبادتگاهها ، موزه‌ها و مراکز تجاری ارائه می‌دهد .

مطالب مشابه :

پاورپوینت تحلیل و بررسی آثار آنتونی گائودی ۱۴۸ اسلاید

پاورپوینت بررسی آثار استیون هال Steven Holl | در ۲۲۵ اسلاید

پاورپوینت سازه های کابلی کالاتراوا | ۱۹۰ اسلاید

پاورپوینت کنزو تانگه معمار ژاپنی | ۱۶ اسلاید

آندو در کودکی اکثر وقتش را در مزارع و خیابانها گذراند . از سن ۱۰ تا ۱۷ سالگی او وقتش را صرف ساختن مدلهای چوبی از کشتی‌ها و هواپیماها کرد و این حرفه را از نجاری که روبروی خانه آنها بود فراگرفت . بعد از یک دوره کوتاه مشت زن بودن ، آندو خودآموزی‌اش را بوسیله شاگردی نزد چندین شخص شایسته مانند طراحان و طراحان شهری برای مدت کوتاهی آغاز کرد .

پـروژه مـشـابـه:  دانلود رایگان نرم افزار Autodesk Revit 2018 + آموزش نصب

شیوه های فکری و مشخصه های معماری تادو آندو

توجه عمده او ، بر تلفیق فرم‌های مدرن با مفاهیم و شیوه‌های سنتی ژاپن استوار است .به بیان دقیق‌تر ، هدف او تغییر معنای طبیعت از گذرگاه معماری است . مصالح معماری آندو ، بتن خام ، خورشید ،  آسمان ، سایه و آب است ؛ یا به عبارت بهتر ، فضا . تأکید او بر این نکته است که استفاده‌کنندگان از بنا باید طبیعت را تجربه و احساس کنند و اینها همه ریشه در سنت منطقه‌ای زیست‌گاه او یعنی کانزایی دارد : کانزایی که در تمامی آثار او جای پایی دارد . در سالهای ۱۹۷۸،۸۸ و ۹۰ میلادی به سمت استاد دانشگاههای یال آمریکا، کلمبیا و هاروارد انتخاب شد.

بررسی کلیسای نور در بیوگرافی تادائو آندو

کلیسا دارای حجمی مکعب مستطیل سه برابر یک مکعب که بوسیله یک دیوار محوطه با زاویه‌ای ۱۵ درجه بریده شده است . این دیوار فضا را به دو قسمت نمازخانه و ورودی مثلثی شکل تقسیم می‌کند . این کلیسا از یک جعبه بتنی شکل تشکیل یافته که یک برش صلیب مانند در یک وجه آن ایجاد شده است . نور از طریق این شکاف ،صلیب شکل به فضای تاریک و درون‌گرای داخل نفوذ کرده ، آنها را کامل می‌کند. این فضا نشان می دهد که حقیقت معماری ، در عمل از لایه های فضایی شکل می گیرد.

فهرست و عناوین اصلی پاورپوینت آثار و زندگینامه تادائو آندو

بیوگرافی تادائو آندو معمار ژاپنی

تعریف پست مدرن

شیوه های فکری و مشخصه های معماری تادو آندو

بررسی نمونه یک

بررسی نمونه دو

 

پـروژه مـشـابـه:  پروژه شناخت و طراحی روستای علی آباد میر نوشهر

 

 

8 مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X