آموزش پراکسی کردن آبجکت در اسکچاپ  دانلود پروژه
۰
(۰)

آموزش پراکسی در نرم افزار اسچکاپ

در سری مطالب آموزش ویری , اسکچاپ به بحث پروکسی در این مطلب میپردازیم . بسیار پیش می آید که در صحنه های داخلی و خارجی از تعداد زیادی از آبجکت های آماده و یا آبجکت هایی که خودتان مدل کرده اید استفاده کنید. پروکسی یکی از امکانات پلاگین ویری می باشد به همین دلیل برای استفاده از ان می بایست ابتدا پلاگین وی ری را بر روی نرم افزار ویری نصب کنید .

در ادامه با ما همراه شوید

در قسمت اول آبجکتی را که میخواهیم تبدیل به پراکسی کنیم را انتخاب میکنیم سپس روی اکسپورت پروکسی کلیک میکنیم بقیه مراحل را طبق عکس پیش میرویم .

 

آموزش پروکسی

بعد از سیو کردن فایل پروکسی که اصطلاحا به آنها ویری مش نیز گفته میشود آبجکت مورد نظر به این شکل تبدیل میشود اکنون باید متریال های این آبجکت را هم سیو کنیم برای این منظور روی متریال ادیتور کلیک میکنیم تا پنجره آن باز شود .اکنون باید تنها متریال پروکسی را دقیقا با همان اسمی که در تصویر نشان داده شده است سیو کنیم .

پس از آن روی وی ری پروکسی انتخاب شده کلیک راست کنید و گزینه پک متریال را بزنیدتا متریال های وی ری پروکسی بصورت زیپ شده در مسیری که برای آن مشخص میکیند سیو شود .

پـروژه مـشـابـه:  دانلود رساله یا مطالعات پایان نامه تفرّجگاه جسم و روح ۱۶۲ صفحه

توجه : برای اینکنه فایلهای پروکسی کردن آبجکت شما منضم و در دسترس باشد , از همان ابتدا یک فولدر برای این آبجکت درست کنید تا همیشه راحت بتوانید دوباره به آن رجوع کنید .

آموزش کامل پروکسی در اسکچاپ

فایل مدلینک خود را باز کنید

روی گزینه Import Vray Proxy کلیک کنیدو بروید داخل اون فولدری که فایل پروکسی را سیو کرده بودید و ان را انتخاب کنید تا داخل مدلینک شما لود شود .

بعد از آمدن پروکسی به مدلینگ , مکان آن را مشخص کنید و اگر سایز آن نیست با ابزار اسکیل آن را تنظیم کنید.

 

بعد از تنظیم کردن مکان پروکسی باید تنها متریال های آن را لود کنید .

برای این کار با قطره چکان سطل رنگ روی پروکسی کلیک کنید تا متریال پروکسی انتخاب شود , پس از آن باید به متریال ادیتور بروید و بدن اینکه بر روی چیزی کلیک کنید متریال پروکسی که با قطره چکان انتخاب شده است راست کلیک کنید و گزینه Import Marerial را انتخاب کیند.

 

آموزش کامل پروکسی آبجکت در اسکچاپ

اکنون باید فایل متریال وی ری را که از زیپ خارج کرده بودید را انتخاب کنید تا لود شود , فایل پروکسی آماده است تنها کافی است تا رندر بگیرید.

امیدواریم این مقاله آموزشی زیبا و پر کاربرد مورد قبول شما عزیزان و همراهان سایت معماری دی ال قرار بگیرد .

 

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

پـروژه مـشـابـه:  پروژه مرمت ابنیه | بررسی مرمت خانه امیر لطیفی گرگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X