دانلود آموزش مدل سازی تریدی مکس مقدماتی تا پیشرفته  دانلود پروژه
۰
(۰)

فیلم آموزش مدل سازی تریدی مکس

بهترین و کاملترین مجموعه آموزشی مدل سازی حرفه ای در نرم افزار تریدی مکس | این مجموعه گلچین شده از ۷۴ قسمت که کاملترین مجموعه آموزش مدل سازی در تری دی مکس را برای شما عزیزان و دانشجویان معماری صفر تا صد مدل سازی را آموزش میدهد .

آموزش صفر تا صد مدل سازی در تری دی مکس

در این مجموعه کامل که حاصل تجربه های استادان صاحب نام در این زمینه است و این آموزش ها توسط شرکت های معتبر در این زمینه مانند Eat 3d ,digital digital tutors و … تهیه شده است و شما با نگاه کردن به این مجموعه می توانید تکنیک های برجسته و حرفه ای در مدل سازی در تری دی مکس را فرا بگیرید.

آموزش حرفه ای مدل سازی ۳d max

توجه داشته باشید که یادگیری حرفه ای مدل سازی باعث میشه که بتوانید هر ایده و طراحی اختصاصی در هر ضمینه ای رو به طور کامل و مستقل انجام بدهید و حتی اگر در پروژه ها از آبجکت اماده استفاده میکنید حتما برای ساخت بیس اصلی پروژه و طراحی خودتان نیاز هست که مدل سازی به طور حرفه ای یاد گرفته باشید و نقش آبجکت های آماده فقط برای چیدمان در صحنه ها و کامل کردن صحنه هست.

در این بخش هم ما آرشیو کامل از آموزش های حرفه ای Viscorbel در ضمینه تکنیک های مدل سازی ۳d max رو برایتان آماده کردایم…

پـروژه مـشـابـه:  پروژه معماری تحلیل و برداشت منزل مسکونی قیافه مشهد + پروژه اتوکدی

توجه داشته باشید که مدرس برای مثال چندین آبجکت رو با تکنیک های مختلف مدل سازی در مکس آموزش میده که اصل یاد گرفتن ساختن همون مدل مثال نیست بلکه یاد گرفتن تکنیک مدل سازی ۳d max هست که مهمه و بتونید هر نوع آبجکتی رو که در دنیای واقعی وجود داره بسازید.

 

 

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X