پروژه کامل مهد کودک فایل سه بعدی مکس و اتوکد  دانلود پروژه
۱
(۱)

تعریف مهدکودک

مهد کودک یا کودکستان نوعی آموزشگاه است که برای نگهداری و پرورش کودکان خردسال و گذار آنها از محیط خانه به مدرسه ایجاد شده است. نخستین مهد کودک توسط فردریش ویلهلم اوت، در سال ۱۸۳۷ میلادی در شهر باد بلنکنبورگ در ایالت تورینگن در کشور آلمان ایجاد شد.

میرزا جبار عسگرزاده معروف به جبار باغچه‌بان بنیان‌گذار نخستین کودکستان ایران بود. مهد کودک مرکب از دو واژهٔ عربی مهد به معنای گهواره و کودک فارسی و در مجموع به معنای گهوارهٔ کودک ترجمهٔ واژهٔ غربی آن است که به فارسی می‌شود باغ کودکان که به اشتباه به مهد کودک ترجمه شده است و در گذشته از واژهٔ فارسی کودکستان استفاده می‌شد که از نظر معنا صحیحتر از مهد کودک می‌باشد.

پروژه کامل مهد کودک به همراه فایل اتوکدی و فایل مکس

مهد کودک ها را میتوان فضایی دانست که کودکان در بدو ورود به مدرسه به آن راه پیدا میکنند و در آن متناسب با گروه سنی خود به بازی و سایر اموزش های لازم می پردازند پس باید این مکان از طراحی مناسبی برخوردار باشد تا علاوه بر زیبایی و متناسب بودن با این گروه سنی دارای تمامی فضا ها در اندازه های مناسب باشد پس طراحی پلان مهد کودک ها از مهم ترین طراحی ها در طرح معماری می باشد .

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت بیوگرافی و معرفی آثار آنتونی گائودی معمار اسپانیایی

طراحی نقشه معماری مهد کودک از جمله مواردی می باشد که دانشجویان رشته معماری در طراحی آن با مشکل مواجه میشوند از این رو در این پروژه برای رفع این نیاز دانشجویان به ارائه پروژه مهد کودک با سه بعدی ( پروژه مهد کودک با ۳D ) می پردازیم .

در رابطه با سایر مقالات و پروژه های مرتبط با مهد کودک میتوانید پاورپوینت مطالعات اولیه طراحی مهدکودک نمونه خارجی و همچنین پاورپوینت مهد کودک از نظر ارگونومی مراجعه کنید .

این پروژه شامل :

فایل اتوکدی ( سایت پلان و …)

فایل اتوکدی سه بعدی طرح

فایل تریدی مکس

تصاویری از محیط اتوکدی پروژه

طرح سه بعدی مهد کودک

پروژه کامل مهد کودک فایل سه بعدی مکس و اتوکد  دانلود پروژه

 

۶ مگابایت DWG – MAX

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X