پروژه اتوکدی موزه موسیقی شامل پلان طبقات | نما برش | فونداسیون | تیرریزی | سایت پلان  دانلود پروژه
۰
(۰)

موزه موسیقی

دانش پژوهان عزیر اگر مشتاق به انجام پروژه های هنری از جمله هنر موسیقی هستید، اگر به تاریخ موسیقی ایران و ادوات و ابزار موسیقی علاقمندید، از موزه موسیقی بازدید نمایید.

موزه موسیقی با مساحت تقریبی ۳۶۵۰ متر و زیر بنای بیش از ۱۴۰۰ متر در سه طبقه با هدف حفظ میراث موسیقی ملی، معرفی آثار و تولیدات گذشتگان و تکریم اساتید و پیشکسوتان عرصه موسیقی تأسیس گردید.

در حال حاضر موزه موسیقی شامل بخش های مختلف زیر می باشد:

سالن نمایش سازها، گنجینه موزه، آرشیو صوتی و تصویری، کتابخانه تخصصی، کارگاه نمایش مراحل ساخت ساز، انبار ویژه نگهداری بهینه سازها، مخزن محصولات مکتوب، کافی شاپ و بخش سمعی و بصری.

سالن های نمایش ساز

سه سالن نمایش ساز در موزه با توجه به تقسیم بندی سازهای بادی، کوبه ای و زهی مورد بهره برداری قرار گرفته است. بازدید کنندگان می توانند با گشت و گذار در این سالن ها نمونه های نفیس از سازها را مشاهده کرده و همزمان از سیستم پخش اطلاعات سازها تحت عنوان سیستم راوی استفاده نمایند،سیستم راوی از طریق گوشی در اختیار بازیدید کنندگان قرار می گیرد.

تعداد سازهای موجود در موزه حدود ۲۴۰ عدد است و تنوع سازها به ۲۰۰ نوع می رسد، که از مناطق مختلف دور و نزدیک ایران تهیه شده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

پـروژه مـشـابـه:  نقشه های معماری ساختمان چهار طبقه + دیتیل های اجرایی

و …

منبع مطالب فوق : سایت تبیان

 

 

قیمت و خرید محصول حجم فایل فرمت فایل
۴ مگابایت DWG

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X