دانلود پلان معماری موزه لباس صفوی  دانلود پروژه
۵
(۲)

پروژه طراحی موزه لباس صفوی DWG

ایرانیان از زمان های قدیم همواره به نحوه لباس پوشیدن خود اهمیت می‌دادند و این امر در آثار به جای مانده کاملا مشهود است. موزه مد و لباس ایرانی مکانی است که می‌تواند از گالری‌های مختلفی تشکیل شده باشد و هر کدام از این گالری‌ها به نحوه مد و لباس پوشیدن ایرانیان در یکی از اعصار تاریخ اختصاص داده شوند. وجود اینگونه موزه‌ها می‌تواند ایرانیان را با سبک پوشش پیشینیان خود و قدمت با شکوه ایران زمین در این عرصه آشنا سازد.

دانلود پلان معماری موزه لباس صفوی  دانلود پروژه

آنچه از آثار و نوشته‌های سیاحان معلوم به شمار میاید زنان در دوره‌ی صفویه دارای حجاب و پوشش خاصی‌ بوده‌اند. در این دوران زنان ایران لباس های خیلی فاخر می پوشیدند. لباس آنان نازک تر از لباس مردان بود. لباسشان از بالاتنه و پایین تنه مجزا نبود بلکه به صورت یکسره و مانند لباس مردان به نظر می رسید.

زنان ارامنه مخصوصا نیم تنه چسبان بی آستین شبیه نیم تنه مردان به تن می کردند. زنان ثروتمند با جواهر زیاد خود را زینت می دادند بر دور چانه و گونه آنان یک یا دو ردیف مروارید یا سگک طلا به چشم می خورد انگار تمام چهره در میان مروارید و سگک قرار گرفته است. دوشیزگان علاوه بر زینت آلات حلقه های طلای جواهرنشان به پره راست بینی خود می گذاشتند. زنان انگشتری طلا بر انگشت و بازوبند پهن نقره ای بر بازوهایشان می کردند.

پـروژه مـشـابـه:  نقشه های معماری و سازه مجتمع تجاری مسکونی دو طبقه به همراه پیلوت

در این قسمت قصد داریم برای شما همراه هان عزیز سایت معماری دی ال , پلان های معماری و همچنین پوستر موزه لباس صفوی را به به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم . امیدواریم که قابل رضایت شما عزیزان قرار گیرد .

تصاویری ازمحیط اتوکدی پروژه طراحی موزه لباس صفوی

مطالب مشابه :

پلان معماری فرهنگسرای لباس

پروژه کامل موزه مد و لباس به همراه تمام مدارک

رساله طراحی خانه مد و لباس

پلان معماری موزه مد در قالب فایل اتوکد

 

[dlbox title=”دانلود رایگان پلان معماری موزه لباس صفوی + پوستر” link=”http://s8.picofile.com/file/8347450976/muzeh_lebas_memaridl_COM.zip.html” type=”DWG” size=” 5 مگابایت ” pass=” در صورت نیاز ( Memaridl.com ) “]

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X