پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه دیاگون  دانلود پروژه
۱
(۱)

پاورپوینت معماری خانه دیاگون اثر هرتزبرگر

هرمان هرتزبرگر در ۶ جولای سال ۱۹۳۲ در آمستردام متولد شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه فناوری دلفت در سال ۱۹۵۸ادامه داد، و از سال ۱۹۷۰ تا سال ۱۹۹۹به تدریس در همانجا پرداخت .

این مجتمع مسکونی در ۲ طبقه صورت گرفته که هر کدام از خانه ها دارای بالکن و سقف مسطح بوده است و انعطاف پذیری که هر کدام از این خانه ها دارند در نوع خود بی نظیر می باشد که توجه معماری قابل ملاحظه ای به نیازمندی های کاربران شده است به همراه سیستم تهویه طبیعی و سطح تقسیم مناسب فضا ها.

پاورپوینت تحلیل و بررسی خانه دیاگون  دانلود پروژه
تحلیل خانه دیاگون

معیار هرتز برگر برای ارزیابی کیفیت از یک فضای نهفته است، اما در تعریف در عناصر سه بعدی با توجه به ظرفیت های این ساختمان میتوانیم فرصت ها ی بیشتری را در اختیار کاربران قرار داد… ایده اصلی ای خانه ها بر اساس ‘ساختمان ناقص ” است، به این معنی که بر اساس نیاز ها برای کاربران به تعداد نیازشان اتاق و فضاهای دیگر طراحی شده برای ارائه یک جایگزین بهتر.
معمولا در خانه ها تصور می شود نیاز مستاجر و صاحبخانه فقط فضاهای درونی می باشد در صورتی که فضاهای مرکزی و حیاط نیز و فضای بازی کودکان کاملا ضروری می باشد. این صاحبخانه ها خود قادر به تصمیم گیری چگونگی تقسیم فضا و در زندگی در آن می باشند،

پـروژه مـشـابـه:  پروژه شناخت و طراحی معماری روستای آلیکوه چهارمحال و بختیاری
۴ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X