پروژه روستای قره تپه بندر ترکمن | نقشه اتوکدی | طرح هادی  دانلود پروژه
۰
(۰)

پروژه روستا ۲ | روستای قره تپه

موقعیت جغرافیایی روستای قره تپه

روستای قره تپه از نظر تقسیمات کشوری در استان گلستان دهستان جعفربای جنوبی از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرترکمن واقع شده است . روستای مذکور در موقعیت جغرافیایی ۱۳و ۵۴ طول شرقی و ۵۶و ۳۶ عرض شمالی و با ارتفاع منفی ۱۳ متر پایین تر از سطح دریای آزاد قرار دارد .

این روستا از سمت شمال به روستای خواجه لر از سمت جنوب به روستای غلام آباد و رودخانه قره سو ، از سمت غرب به روستای قره قاشلی و از سمت شرق به روستای گامیشلی نزار محدود می گردد . راه دسترسی به روستای قره تپه از طریق محور بندر ترکمن – گرگان بوده و فاصله آن با شهر بندرترکمن ۱۴ کیلومتر می باشد .

شناسایی منطقه

در تعیین حوزه نفوذ یک سکونتگاه اعم از شهری و روستایی از روشهای مختلفی میتوان استفاده کرد که یکی از متداول ترین آن ، روش تحلیل جریانهاست . این روش ، نحوه شدت و جریانهای موجود بین یک مرکز جمعیتی و واحدهای پیرامون را نعیین میکند . این جریانها شامل جریانهای اقتصادی ، اجتماعی ، آموزشی ، بهداشتی – درمانی و …. می باشد .

معرفی مختصر روستا

در روستای قره تپه با توجه به پایین بودن سطوح خدماتی موجود در آن عدم موقعیت چهار راهی روستا ، جهت برقراری ارتباط سریع و نزدیک سایر روستاها با آن فاقد حوزه نفوذ می باشد .

پـروژه مـشـابـه:  پروژه طراحی کلینیک تخصصی دندانپزشکی | چشم پزشکی | ارتوپدی

 

۵۳ مگابایت Pic – DWG – Word

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X