پروژه معماری مرکز فرهنگی و هنری ( اتوکد + شیت بندی + رویت )  دانلود پروژه
۰
(۰)

معرفی پروژه مرکز فرهنگی و هنری

طراحی مراکز فرهنگی اعم از فرهنگسرا و مرکز فرهنگی و سایر مکان های نظیر ممکن است یکی از پروژه هایی باشد که طراحی و انجام آنها بر عهده دانشجویان عزیز قرار گیرد. در اینجا برای همراهان عزیز سایت معماری دی ال پروژه مرکز فرهنگی و هنری برای عزیزان آماده کرده ایم .

پروژه معماری مرکز فرهنگی ارائه شده در اینجا از طراحی و فرم و حجم خارق العاده و مناسبی برخوردار است که نشان از حرفه ای بودن این کار دارد که مطمئنا با ارائه چنین نمونه ای در طرح معماری یا هر مبحث دیگری بالاترین نمره و مناسب ترین ارائه را خواهید داشت . حجم این مرکز فرهنگی بصورت دو شکل مارپیچی روی هم می باشد که ساختمان اصلی را تشکیل میدهند و تمامی فضاها و قسمت های موجود این طرح در این ساختمان گنجانده شده اند .

طرح در نظر گرفته شده برای این مرکز فرهنگی را میتوان نزدیک به طرح مدرسه هنر سنگاپور دانست که یکی از معروف ترین و برترین مدرسه های هنر و معماری می باشد که این نزدیکی و شباهت را میتوانید از روی شیت ارائه شده این طرح در این پروژه مشاهده فرمایید و به خاص بودن این طرح کامل مرکز فرهنگی پی ببرید که در فرم و معماری زیبایی طراحی شده است و تمامی استاندارد ها و ضوابط طراحی در آن رعایت شده است . محوطه مناسب و نمای خارجی زیبایی برای این طرح در نظر گرفته شده است همچنین سیرکولاسیون و دسترسی به سایت سواره و پیاده به خوبی در این طرح رعایت شده است .

پـروژه مـشـابـه:  ویدیو آموزش نصب پلاگین بر روی اسکچاپ ۲۰۱۷

شیت بندی پروژه

شیت ارائه شده در این پروژه تمامی موارد از جمله رندر های داخلی و خارجی این پروژه و عکس های ماکت و روند طراحی پروژه و حجم و کانسپت اولیه وجود دارد که میتوانید تمامی این موارد را از شیت ارائه شده استخراج کنید .

 

پروژه معماری مرکز فرهنگی و هنری ( اتوکد + شیت بندی + رویت )  دانلود پروژه

 

فایل اتوکدی این پروژه تمامی پلان های مربوطه را داراست و نمونه فایل اتوکدی کامل این پروژه تقدیم حضورتان میگردد همچنین رندر ها و موارد دیگری همچون عکس ماکت و روند طراحی حجم و … بر روی شیت بندی زیبا و حرفه ای این پروژه معماری زیبا وجود دارد که برای کامل تر شدن این طرح با ارائه فایل رویت مرکز فرهنگی مربوطه این امکان برای شما عزیزان بوجود آمده است که تعداد رندر های بیشتری بگیرید و یا تغییرات بیشتری اعمال کنید .

موارد موجود در داخل فایل پروژه مرکز فرهنگی

فایل اتوکد ( پلان های معماری و … )
فایل رویت
شیت بندی با داشتن رندر ها و عکس ماکت و کانسپت و روند طراحی حجم و …
رندر

تصاویری از محیط اتوکدی پروژه

 

 

۱۷ مگابایت DWG – RVT – Shit

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X