پروژه کامل استادیوم ورزشی فوتبال + رویت و پلان معماری  دانلود پروژه
۱
(۲)

پروژه طراحی ورزشگاه چند منظوره

در خدمت همراهان عزیز سایت معماری دی ال هستیم که این سایت در عرصه ارائه پروژه های معماری و همچنین مقالات اعم از پروژه اتوکدی استادیوم ورزشی , پروژه موزه و … همچنین پاورپوینت های معماری , پایان نامه و مطالعات معماری از توان بالایی برخوردار است .در این قسمت از مطالب سایت برای شما عزیزان پروژه کامل استادیوم را آماده کرده ایم که میتوانید در ادامه با ما همراه شوید .

پروژه معماری استادیوم انصار

پروژه معماری ورزشگاه یا استادیوم ورزشی ارائه شده , در این پروژه نمونه ای از طراحی مجموعه های ورزشی با داشتن تمامی فضاهای مربوطه می باشد که همچون طراحی مجموعه های کامل در این طرح تمامی فضا ها ترسیم شده اند و علاوه بر فضای اصلی استادیوم و زمین فوتبال قسمت های دیگری همچون سالن ورزشی های سرپوشیده در این سایت در نظر گرفته شده است و ورزش هایی همچون والیبال و بسکتبال و … در این سالن انجام میگیرند , در نظر گرفتن بخش اداری و خوابگاه و … نیز در سایت این پروژه به کامل بودن این طرح کمک کرده است .

فایل اتوکد کامل این طرح به همراه شیت بندی حرفه ای و زیبا با داشتن مجموعه ای از رندر های این طرح ارائه میگردد همچنین فایل سه بعدی رویت این پروژه برای اعمال تغییرات مورد نظر و تهیه رندر های بیشتر خدمتتان ارائه میگردد . و همچنی در اینجا نمونه ای دیگر از پروژه استادیوم ورزشی را برای شما عزیزان معمرفی میکنیم .

پـروژه مـشـابـه:  مطالعات طراحی پلی کلینیک

پایان نامه کمپ ورزشی | کمپ تمرینی شهر فوتبال + اتوکد و تریدی

پروژه اتوکدی استادیوم | سه بعدی (رویت) و پلانهای اتوکدی

موارد موجود داخل پروژه

فایلهای اتوکدی

فایل رویت ( سه بعدی )

شیت بندی

شیت بندی استادیوم ورزشی

 

تصاویری از محیط اتوکدی پروژه

۱۸ مگابایت DWG – RVT

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X