پروژه کامل موزه جنگ به همراه تمامی مدارک  دانلود پروژه
۳
(۲)

پروژه کامل طراحی موزه جنگ

یکی از طرح های معماری که در دوره کارشناسی برای دانشجویان معماری ارائه می شود طراحی های مفهومی و طراحی فرم هایی برای موضوع های مفهومی در درس طرح معماری ۳ می باشد از این طرح ها موزه‌ها و فرهنگسراهای با عناوین مختلف و رویکردهای متعدد هستند . امروز در سایت معماری دی ال برای شما عزیزان پروژه طراحی موزه جنگ تهیه و ارائه می شود که دارای مفهوم موزه جنگ و یاد آور هشت سال دفاع مقدس کشورمان می باشد.

پروژه طرح معماری ۳ موزه جنگ

یکی از جاها یا مکانهای فرهنگی که میتواند نقش مهمی در رشد فرهنگ و آشنایی جوامع با موارد مختلف داشته باشد موزه ها می باشد که امروزه با توجه به گسترش علم و هنر در زمینه های مختلف انواع موزه ها با کاربری های متنوع را میتوان یافت که یکی از این نمونه ها موزه جنگ می باشد که نقش مهمی در ترویج فرهنگ دارد .

در اکثر کشور هایی که درگیر جنگ بوده اند چنین موزه هایی را میتوان یافت بخصوص کشور ایران که در سال های اخیر درگیر جنگ بوده است که در راستای همین موضوع و برای وجود مکانی برای یادبود شهیدان و یادآوری سال ها و خاطره های فداکاری جنگ موزه جنگ و دفاع مقدس بوجود آمده است که در این پروژه نمونه طراحی معماری پروژه معماری موزه جنگ و دفاع مقدس را برای شما عزیزان ارائه میدهیم .

پـروژه مـشـابـه:  پایان نامه کامل فرهنگسرای کودک + فایل اتوکدی و رویت

این پروژه کامل شامل :

( رندرها – متریال ها – فایل رویت و فایل اتوکدی )

تصاویری رندر شده از محیط پروژه موزه جنگ

تصاویری از محیط اتوکدی موزه جنگ

 

۱۳۶ مگابایت DWG – RVT – RENDER

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X