پروژه کامل مجتمع مسکونی ۴ طبقه به همراه تمامی مدارک  دانلود پروژه
۰
(۰)

پروژه کامل مجتمع مسکونی ( رندر – رویت – اتوکد – شیت بندی  )

پروژه معماری مجتمع مسکونی را می‌توان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی به حساب آورد که در طرح ۵ معماری از دانشجویان این رشته درخواست می‌شود. لکن طراحی یک پروژه کامل مجتمع مسکونی توسط یک معمار تازه‌کار و یا دانشجویان معماری ، به سبب گستردگی و پیچیدگی ناشی از آن، با دشواری‌های بسیاری همراه است و جز از طریق تدوین یک پاورپوینت برنامه فیزیکی مجتمع مسکونی و مطالعه چندین و چند نمونه موردی مجتمع مسکونی خارجی در کنار کسب سال‌های تجربه ممکن نمی‌شود.

با این حال امروزه وجود انواع پروژه کامل مجتمع مسکونی طراحی شده توسط معماران و دانشجویان معماری توانمند، امکان الگوگیری از آنها وجود دارد و می‌تواند یاری گر دانشجویان معماری و معماران در مسیر طراحی یک پروژه معماری برج مسکونی شود.

شیت بندی حرفه ای مجتمع مسکونی

این بار در خدمت همراهان عزیز سایت معماری دی ال هستیم با پروژه کامل مجتمع مسکونی که شامل تصاویر رندر شده از محیط داخلی و خارجی مجتمع مسکونی با کیفیت عالی  , فایل رویت ( سه بعدی ) , شیت بندی خیلی عالی با کیفیت بالا و همچنین نقشه های اتوکدی مجتمع مسکونی را داراست.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت متریال ترمووود

طراحی کامل پروژه مجتمع مسکونی

پروژه کامل مجتمع مسکونی پیش‌رو ، برای نخستین بار و به طور اختصاصی، توسط سایت معماری دی ال و در قالب فایل اتوکدی، رندر، پوستر و PSD شیت بندی لایه‌باز تهیه و تدوین شده است و حالا در اختیار شما عزیزان قرار دارد .

شما با خرید و دانلود پروژه برج مسکونی ، یکی از بهترین پروژه های آپارتمان مسکونی را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک الگو و منبع الهام جهت طراحی یک پروژه برج مسکونی طرح ۵ معماری یا پروژه مجتمع مسکونی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تصاویری از رندر داخلی و خارجی مجتمع مسکونی

تصاویری از محیط اتوکدی مجتمع مسکونی

 

۲۱۶ مگابایت DWG – RENDER – RVT – SHIT

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X