پروژه روستای آفرین تهران 79 اسلاید قابل ویرایش  دانلود پروژه
۱.۵
(۲)

پروژه روستا | روستای آفرین تهران ۷۹ اسلاید

این شهرستان از شمال به شهرستان های تهران و دماوند ، از جنوب به شهرستان ورامین، از شرق به استان سمنان از غرب به شهرستان ری محدود میگردد و از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مدار ۵۱:۳۸ طول شرقی و ۳۵:۲۰ عرض شمالی قرار گرفته است .

موقعیت جغرافیایی روستای آفرین :

استان تهران،شهرستان پاکدشت،بخش شریف آباد، روستای آفرین , هسته اولیه این روستا در جای دیگری در نزدیکی روستا قرار داشته است.در بافت کنونی کوچه مسجد ،قدیمی ترین محدوده روستا است و در مراحل بعد توسعه در اطراف آن اتفاق افتاده است.در حال حاضر نیز با افزایش جمعیت ،به طور پراکنده بخش شمالی در امتداد راه پاکدشت توسعه یافته است.

پاورپوینت روستای آفرین تهران

خصوصیات آب و هوایی این منطقه داشتن تابستان گرم و خشک و زمستان ملایم است.علاوه بر عوامل موثر بر اقلیم ایران اثر دوعامل در آب و هوای این شهرستان کاملا مشخص است.یکی مجاورت با کویر در جنوب و شرق دیگری وجود ارتفاعات البرز در شمال آن در نتیجه آب و هوا تحت تاثیراین دو مرکز فشار قرار می گیرد.نتیجتا در روز جریانی از شمال به سمت جنوب می وزد و در شب عکس آن اتفاق می افتد.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار کرمان ( بازار مظفری کرمان ) 105 اسلاید

پروژه تحلیل و بررسی روستای آفرین تهران

طبق آمار موجود،دی ماه با حداکثر ۲۴روز بیشترین میزان یخبندان را دارا است. به طور کلی در ۵ ماه ازسال، احتمال یخبندان در منطقه وجود دارد که حدود ۹۴روز از ۳۶۵ روز سال را به خود اختصاص می دهد.

 

 

۲۵ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱.۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X