پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار کرمان ( بازار مظفری کرمان ) 105 اسلاید  دانلود پروژه
۵
(۲)

بازار بزرگ کرمان ( بازار مظفری کرمان ) که در شهر کرمان واقع شده است، یکی از تاریخی ترین بناهای شهر کرمان میباشد. بنابراین قصد داریم در بخش پروژه معماری اسلامی سایت معماری دی ال پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار کرمان ( بازار مظفری کرمان ) ۱۰۵ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه تقدیم همراهان عزیز کنیم .

معرفی بازار کرمان

بازار بزرگ کرمان که در شهر کرمان واقع شده است، یکی از تاریخی ترین بناهای این شهر است و به روایتی طولانی ترین راسته بازار ایران به شمار می رود. در مرکز شهر کرمان، از اطراف میدان مشتاقیه (شهدا) تا میدان ارگ، بازار شهر کرمان جهت مبادلات کالا و خرید و فروش و عرضه محصولات گوناگون به صورت راسته بازارهای تخصصی فعال است ( هر راسته بازار به یکی از کالا ها اختصاص دارد).

پروژه بنای تاریخی بازار کرمان

بازار کرمان که دوره های تاریخی بسیاری را پشت سر گذاشته، هم اکنون نیز شاهد تغییرات جدیدی است. سبک معماری آن بسیار غنی و با ارزش بوده و راسته بازارهای شهر کرمان نسبت به بازارهای سایر شهرهای ایران طولانی تر می باشد.

مطالب مشابه :

پاورپوینت بررسی بازارهای سنتی و جدید | ۶۹ اسلاید

پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار قزوین

پاورپوینت بررسی مجموعه بازار تاریخی تبریز | ۱۱۸ اسلاید

پاورپوینت مرمت و بازسازی مجموعه بازار تبریز – ۱۱۲ اسلاید

پاورپوینت معماری اسلامی کاروانسرا | مدرسه | بازار | مسجد | آب انبار

پاورپوینت بررسی بافت های فرسوده و تاریخی بازار تبریز

پروژه معماری بازار مظفری کرمان

صفه عزاخانه، مسجد وکیل، مسجد گنجعلی خان و مسجد چهلستون هر یک مساجدی هستند که با نام بازار اصلی خود که جزیی از بنای آن هستند نامیده می‌شوند و از شکل خاص هر یک از حمام‌ ها یا مسجدها در بازارهای مختلف می‌توان نوع معماری دوره ایجاد شان را بررسی و به نتایج جالبی رسید.

پـروژه مـشـابـه:  پلان معماری مسجد امام سمنان | مسجد سلطانی DWG

تصاویری از محیط پاورپوینت تحلیل و بررسی بازار کرمان

بازار بزرگ کرمان همچنین در اطراف خود دارای بناهای دیگری است که هر یک در ارتباط با بازارهای مختلف و در دوران‌ های مختلف به وجود آمده‌ اند به طور مثال مجموعه ابراهیم خان که از بناهای معروف است شامل مدرسه و مسجد و کاروانسرا و حمام می‌شود و یا مجموعه وکیل که در بازار وکیل قراردارد و مدرسه و مسجد وکیل را در خود دارد.

 

تکمیلی :

پاورپوینت بازار مظفری کرمان برای اولین بار در بخش پروژه معماری اسلامی فروشگاه معماری سایت معماری دی ال در قالب فایل پاورپوینت در ۱۰۵ اسلاید قابل ویرایش تقدیم همراهان عزیز میشود . شما میتوانید با خرید و دانلود فوری پروژه معماری اسلامی بازار مظفری کرمان در قالب ۱۰۵ اسلاید قابل ویرایش به جمع آرشیو پروژه معماری اسلامی خود جهت ارائه بیفزایید .

 

 

 

۲۶ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X