پاورپوینت بیمارستان سنت الاو نروژ  دانلود پروژه
۳
(۲)

بیمارستان St.olave’s hospital

بیمارستان سنت اولاو در تروندهایم، نروژ تحت بازسازی وسیع قرار گرفته و آن را “منطقه آینده تحصیلات و تحقیقات و برقراری ارتباط نزدیک بین دانشگاه و بیمارستان” می گذارد.

مدیر پروژه
جورجن لوفالدی
معمار
Frisk Arkitelker As
پیمانکار اصلی
Renertsen Anlegg
سازنده
Helsebygg Midt-Norge

بیمارستان، در شبه جزیره تروندهایم، بیش از ۱۰۰ سال سن دارد. این در سال ۱۹۰۲ به عنوان تراندیمژوس افتتاح شد. از آن زمان، پیشرفت در درمان و در تکنولوژی باعث تغییر در نیاز به فضاهای بیمارستان و منابع شده است. تمرکز زدایی و عملیات در مقیاس بزرگ، دیگر عوامل کلیدی آنها نیستند.

بحث در مورد انتقال بیمارستان ۱۰۰ ساله سنت الاو به مکانی دیگر خود زمینه ساز ساخت بنایی جدید بود. بیمارستان مرکزی شهر تروندهایم متشکل از شش ساختمان مجزاست که هرکدام در یک بلوک شهری در میان شبکه ای هماهنگ از مسیرهای دوچرخه و اتومبیل و پیاده رو قرار گرفته است.

مراحل ساخت بیمارستان سنت الاو

مراحل ساخت بیمارستان جدید با اهداف درمانی، تحقیقاتی و آموزشی، شامل دو فاز از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ و از ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ برنامه ریزی شد. فاز اول شامل ازمایشگاه مرکزی، مرکز زنان و کودکان و مغز و اعصاب، قسمت اول از مجموعه امکانات پششتیبانی و همچنین یک هتل ۱۵۰ اتاقه برای سرویس دهی به بیماران مناطق حومه و نیروگاه و تاسیسات مرکزی بیمارستان استدوباره مورد استفاده قرار گرفت.

پـروژه مـشـابـه:  مطالعات مرکز آفرینش هنرهای تجسمی + نقشه

تصویری از محیط پاورپوینت بیمارستان

 

 

۲ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳ / ۵. تعداد امتیازات: ۲

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X