انیمیشن آموزش اجرای بتن پیش تنیده در سقف  دانلود پروژه
۱
(۱)

انیمیشن نحوه ی اجرای سقف پیش تنیده

در سال های اخیر استفاده از سقفهای پس کشیده در ساختمانها رشد و پیشرفت بینظیری داشته است. بیشترین کاربرد آن در کشور آمریکا بوده و در کالیفرنیا این سیستم اولین انتخاب برای سقفهای بتنی است. سقفهای پس کشیده همچنین در استرالیا، هنگ کنگ، سنگاپور و اروپا نیز استفاده میشود و در انگلستان نیز به سرعت در حال افزایش است.

معرفی سیستم پیش تنیده:

اگر چه سیستمهای پیش تنیدگی نیازمند دانش و نظرات فنی خاصی برای ساخت و نصب کردن میباشد ولی توضیح دادن مفهوم آن آسان است. در بشکه های چوبی قدیمی کشش ایجاد شده در حلقه های فلزی بطور مؤثری قطعات چوبی را به یکدیگر می فشارد تا مقاومت و پایداری آنرا افزایش دهد.

بشکه با حلقه های فلزی

از دیدگاه کلی پیش تنیدگی به معنای ایجاد تنش های دائمی مخالف با تنش هایی می باشد که در اثر بارهای خدمت در سازه ایجاد خواهند شد.همانطور که میدانیم بتن در فشار بسیار قوی ولی در کشش ضعیف عمل می نماید بطوریکه یک تنش کششی اندک می تواند باعث ترک خوردگی مقطع بتنی شود.

 

[dlbox title=”دانلود انیمیشن آموزش اجرای بتن پیش تنیده در سقف” link=”http://dl.porozhedl.ir/uploads/beton-pishtanidehmemaridl.com_.mp4″ type=”MP4″ size=” 7 مگابایت ” pass=” در صورت نیاز ( Memaridl.com ) “]
پـروژه مـشـابـه:  پروژه تحلیل فضای شهری ( بلوار قیطریه تهران ) 94 اسلاید

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X