پاورپوینت تجزیه و تحلیل فضاهای اداری به همراه نمونه داخلی و خارجی  دانلود پروژه
۰
(۰)

طرح معماری | تجزیه و تحلیل فضاهای اداری

بررسی نمونه خارجی

طراحی داخلی دفتر مرکزی اداری شرکت توییتر در سانفرانسیسکو

طرح این دفتر با هدف ترویج فرهنگ اجتماعی شبکه مجازی در محیط حقیقی کار ارائه شده. شرکت IA Architects طراحی دفتر شرکت توییتر در سانفراسیسکو را بر عهده داشته است. یکی از ویژگی های اصلی طراحی این دفتر به کار بردن رنگ های شاد و ملایم بوده.

اکثر عرصه ها به صورت گسترده و باز طراحی شده و  جداکننده ها به حداقل رسیده اند. تابلوی مربوط به هر بخش بر روی ستون های بتنی تعبیه شده تا سادگی در فضا حفظ شود. همه اقدامات برای صمیمی تر شدن فضاها و مسیر ارتباطی کارکنان صورت گرفته تا حداقل جدایی بین کارمندان را ایجاد کند. از عرصه هایی که برای این دو طبقه در نظر گرفته شده می توان به اتاق های استراحت، استودیو یوگا، اتاق پرورش اندام و اتاق بازی های کامپیوتری اشاره کرد. در تمام فضا المان شاخه های گیاهی مشاهده می شود که بعضاً در دیوارها و سقف کار شده اند.

طراحی داخلی

همچنین تعبیه گلدان های گل به صورت مختصر از عناصر سبز مکان به شمار می روند. از ویژگی های خاص طراحی شرکت توییتر رنگ و شکل متفاوت مبلمان هر فضا نسبت به فضای دیگر می باشد.البته این تفاوت باعث نشده هارمونی کل مجموعه به هم بخورد و تناقض شدیدی بین یک عرصه با عرصه ای دیگر مشاهده نمی شود.

پـروژه مـشـابـه:  پروژه کامل هتل + فایل رویت و اسکچاپ

ویژگی مبلمان های متنوع به بیرون ساختمان تا محوطه هم امتداد یافته اند. طرح این دفتر نمونه ای بی نظیر از یک طراحی ساده با توجه به رنگ و هارمونی فضاست.

 

۴ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X