پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه های خارجی مهدکودک  دانلود پروژه
۵
(۱)

پاورپوینت معرفی و تحلیل مهدکودک نمونه خارجی | ۶۸ اسلاید

در خدمت همراهان عزیز سایت معماری دی ال هستیم در بخش پاورپوینت معماری با عنوان پروژه معماری تحلیل و بررسی نمونه خارجی مهدکودک , در بیشتر کلاسهای درس از دانشجویان رشته معماری اساتید محترم تحلیل و بررسی نمونه مهدکودک ها اعم از تحلیل و بررسی نمونه داخلی و خارجی یا تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی نمونه خارجی و داخلی و سایر , هدف از این درخواست ها این است که دانشجویان معماری با شیوه معماری داخلی و خارجی آشنا پیدا کتتد . پس در ادامه با ما همراه شوید با بررسی نمونه های خارجی مهدکودک .

مهد کودک نوکن دانمارک

این مهد کودک در مجاورت دریا ساخته شده و طراحی ان توسط یک معمار نروژی می باشد . طراحی فضا و محیط کاملا با نوع بافت منطقه مطابقت دارد. این مهد کودک به جعبه جواهر یا جعبه نگین دار توصیف شده به دلیل استفاده ار رنگهای فراوان در طراحی داخلی . این مهدکودک دارای رده سنی می باشد چهار گروه پیش دبستانی و سه گروه مهد کودک می باشد.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت معرفی کتابخانه مرکزی پکن

کودکستان فورفاترهوست

این مهد کودک در کوپنهاگ دانمارک اجرا شده و نوع معماری ان دانمارکی می باشد و نمای اجری ان حسی گرم امیخته با مدرنیسم دارد هدف از اجرا و طراحی این مهد کودک رشد و خلاقیت فکری کودکان بوده. محل اجرای پروژه در قلب یک منطقه تاریخی شهر کپنهاگ که شرایط ویژه ای داشته و ساختمان باید در عین رعایت اصول و معماری مدرن با معیار نما سازی این بافت تاریخی همگون میباشد .

مطالب مشابه :

پاورپوینت طراحی مهدکودک تحلیل و بررسی نمونه خارجی | ۸۲ اسلاید

پاورپوینت طراحی مهدکودک از نظر ارگونومی رنگ و نور نمونه موردی

 

 

۳۲ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X