پاورپوینت طراحی سکوهای نشیمن در مبلمان شهری  دانلود پروژه
۰
(۰)

پاورپوینت سکوهای نشیمن در مبلمان شهری | ۱۴۳ اسلاید

مبلمان شهری  یکی از اصلی ترین ابزارهای ارتباط شهر با  شهروندان خویش است . نیمکت تنها تخته ای برای نشستن، سطل زباله تنها مخزنی برای انداختن پاکت آب میوه و چراغ ها ابزاری تنها برای روشنائی نیستند. امروزه مبلمان شهری اصلی ترین مفصل ارتباطی شهروند با شهر است. ابزاری است که علاوه بر رفع نیاز، خاطره می سازد و احساس رضایت ایجاد می کند .

سکوی نشیمن مبلمان شهری

طراحی سکوی نشیمن

نیاز سنجی، انتخاب و چیدمان مبلمان شهری، علمی خاص است که استانداردهای مخصوص خود را دارد. بخشی از این قوانین از دل فرهنگ و آداب و رسوم هر شهر می آید. بعضی از عناصر مبلمان شهری اصلا قابل استفاده در شهرهای دیگر نیست. ساخت تیپ این عناصر و فروش آن به شهرداریهای مختلف از اتفاقات غریبی است که تنها در این مملکت ممکن است. نحوه استفاده از پارک، مدت نشستن، زمان پیاده روی، نوع تفریحات مردم و گذران اوقات فراغت و… میان مشهد و تهران کاملا متفاوت است، این تفاوت فرهنگی و رفتاری نمود شهری خود را در مبلمان شهری می یابد.

درفضای میان ساختمان ها و بناها عناصر مکملی نیاز است تا زندگی شهری را سامان بخشد،تجهیزاتی که همچون اثاث یک خانه امکان زندگی رادرفضای محصور میان سنگ و بتن وشیشه فراهم آورد.

پـروژه مـشـابـه:  پروژه بررسی معماری روستای هاردنگ اصفهان

 

 

۲۳ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X