پروژه بررسی معماری روستای هاردنگ اصفهان  دانلود پروژه
۳.۴
(۵)

پاورپوینت روستای هاردنگ اصفهان | ۵۶ اسلاید

معرفی روستای هاردِنگ

روستای هاردنگ از توابع بخش مرکزی شهرستان لنجان بخش باغ بهادران وجزو حوزه استحفاظی دهستان زیرکوه، با مختصات جغرافیایی ۵۱ درجه و ۱۱ دقیقه طول شرقی و ۳۲ درجه و ۱۷ دقیقه عرض شمالی، در فاصلهٔ ۱۲ کیلومتری جنوب غربی شهر لنجان و ۱۸ کیلومتری مرکز بخش باغ بهادران و در مسیر اصفهان_ شهرکرد، بروجن و در فاصله ۵ کیلومتری از تونل فجر واقع‌شده است.

پروژه روستای هاردنگ

هاردنگ در ارتفاع ۲۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و از آب‌وهوایی خنک و معتدل در بهار و تابستان و خشک و سرد در پاییز و زمستان برخوردار است. هاردنگ از آب و هوایی پاک و طبیعتی بسیار زیبا برخوردار است و این به دلیل موقعیت جغرافیایی روستا و فاصله آن از محیط‌های شهری و صنعتی است.

در جنوب روستا کوه دولو و در شمال غربی کوه شاهلرا  که از رشته‌کوه‌های زاگرس می‌باشند واقع‌شده‌. برج و قلعه اربابی، امامزاده شاه خراسان، تپه قدیمی چنارو دیوار تخت آقا، نشانه‌هایی از قدمت تاریخی روستای هاردنگ است. قدمت روستای هاردنگ به‌ پیش از دوره قاجار مربوط می‌شود و قدمتی ۹۰۰ ساله دارد. مردم روستا همگی به زبان پارسی سخن می‌گویند و مسلمان و پیرو مذهب شیعه جعفری هستند.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت آشنایی و بررسی معماری جهان ۶۴ اسلاید

پروژه شناخت معماری روستای هاردنگ

شهرهای باغ بهادران چرمهین، زرین‌شهر، فولادشهر و اصفهان نزدیک‌ترین فاصله را با روستا دارند و اساساً مردم جهت دریافت هرگونه خدمت به این شهرها مراجعه می‌کنند. البته وجود تونل فجر، روستا به استان چهارمحال و بختیاری و بخصوص برخی از شهرهای مهم این استان متصل نموده و این خود موجب گردیده تا مردم از خدمات و محصولات این استان کم‌ و بیش استفاده نمایند.

 

۹۰ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳.۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۵

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X