پروژه تحلیل و شناخت معماری روستای استون آباد  دانلود پروژه
۵
(۳)

در بخش پروژه روستا با پروژه کامل روستای استون آباد شهرستان بندرگز در قالب فایل Word در ۵۲ صفحه قابل ویرایش میباشد . این پروژه شامل عکسهایی از روستا , نقشه اتوکدی  , نقشه های اقلیمی روستا و همچنین طرح هادی روستا میباشد .

این روستا از نظر تقسیمات کشوری در دهستان بنفشه تپه از توابع بخش نوکنده شهرستان بندرگز واقع شده است . روستای مذکور در موقعیت جغرافیایی ۰۱-۵۴ طول شرقی و ۴۵-۳۶ عرض شمالی و در ضلع جنوب غربی شهرستان بندرگز واقع شده است .

نقشه طرح هادی روستا

این روستا از سمت شمال به جاده قدیم شاه عباسی ، از سمت جنوب به جنگل و کوه ، از سمت غرب به اراضی کشاورزی و از سمت شرق به رودخانه و طرح جنگل بانی وطنا محدود می گردد . راه دسترسی به روستای استون آباد از طریق جاده قدیم شاه عباسی بوده است و فاصله آن با شهرستان بندرگز ۹ کیلومتر می باشد . از لحاظ توپو گرافی ، این روستا در منطقه جلگه ای با آب و هوای معتدل و مرطوب واقع شده است که شیب عمومی آن از جنوب به سمت شمال می باشد .

پـروژه مـشـابـه:  پروژه روستای مصطفی آباد شهرکرد

اراضی زراعی این روستا به صورت پراکنده در اطراف روستا گسترده شده است . این اراضی از شمال به جاده قدیم شاه عباسی ، از جنوب یه جنگل و کوه ، از غرب به اراضی کشاورزی بنفش تپه و از شرق به رود خانه و طرح جنگل بانی وطنا محدود می شود . از منابع طبیعی موجود در روستای استون آباد می توان به خاک حاصلخیز و رسوبی مناسب برای کشت محصولاتی مانند گندم ، برنج و پنبه ، جنگل ، چشمه چاشخوران در قسمت جنوبی روستا ، کوه و رودخانه اشاره نمود .

مطالب مشابه :

پروژه روستای شاه کوه گلستان | ۸۵ اسلاید

پاورپوینت شناخت و بررسی معماری روستای هماسر گیلان | ۴۱ اسلاید

پاورپوینت شناخت و بررسی معماری روستای سپستانک گیلان | ۵۵ اسلاید

پاورپوینت شناخت و بررسی روستای دارکلا علیا چالوس | ۳۱ اسلاید

 

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۳

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X