پروژه روستای مصطفی آباد شهرکرد  دانلود پروژه
۳.۸
(۵)

پاورپوینت روستای مصطفی آباد شهرکرد | ۵۶ اسلاید

روستای مصطفی آباد از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در دهستان لار قرار دارد و فاصله آن از مرکز بخش برابر ۵ کیلومتر می باشد. این روستا در موقعیت جغرافیایی ۵۰ درجه و ۳۹ ثانیه طول شرقی و ۳۳ درجه و ۱۷ ثانیه عرض شمالی واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا ۲۰۵۰ متر است. از نظر اقلیمی آب و هوای روستا کوهستانی ، سرد می باشد. زبان روستاییان ساکن در روستا فارسی با لهجه محلی ودین آنها اسلام / شیعه می باشد. کار و پیشه اهالی کشاورزی ، ، دامداری ، پرورش زنبور عسل و قالیبافی می باشد .

تحلیل و بررسی روستای مصطفی آباد

کشاورزی دراین روستا بر پایه دونوع کشت آبی و دیم استوار است و محصولات گندم ، جو ، از جمله فراورده های تولید شده درروستا می باشد . از جمله رستنیهای موجود در روستا می توان به گیاهان گل ختمی ، کاسنی ، خاکشیر ، گل بابونه ، آویشن ، شیرین بیان و گون که کاربرد دارویی وصنعتی دارند و پوشش گیاهی برای چرای دام اشاره کرد . این روستا دارای آب ، برق ، دبستان ،مدرسه راهنمایی ، دبیرستان دخترانه ، خانه بهداشت روستایی ، غسالخانه ، مسجد ،شورای ده و دهیاری است از نظر وجه تسمیه بر مبنای اطلاعات موجود برخی گفته اند  ،نام پسر یکی از خوانین و مالک زمین های کشاوزی روستا، مصطفی قلی خان بوده که در جوانی دار فانی را وداع می گوید به همین دلیل روستای مصطفی آباد از طرف خان به یادبود پسرش به نام مصطفی آباد نام گذاری می گردد.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت معرفی و بررسی سینما مرکزی شهر بوسان کره جنوبی
پروژه روستای مصطفی آباد شهرکرد  دانلود پروژه
روستای مصطفی آباد

شناسایی پایه در سطح حوزه نفوذ | پروژه روستا

همان طور که قبلا اشاره شد با توجه به مستقل بودن روستای مصطفی آباد این روستا به عنوان نقطه نفوذ پذیر ، شهرسورشجان  وشهرکرد محسوب می شود، در عین حال با توجه به وجود تعداد متنابهی مراکز خدماتی دراین روستا از روستای محمد آباد واقع در ۴ کیلومتری جنوب شرق روستا برای استفاده از خدمات بانک ، خانه بهداشت روستایی وشرکت تعاونی روستایی واقع در روستای مصطفی آباد به آنجا مراجعه می نمایند .

 

۱۴ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۳.۸ / ۵. تعداد امتیازات: ۵

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X