دانلود پکیج کامل آموزش جامع رویت | ۲۰۱۴ Revit Architecture  دانلود پروژه
۵
(۱)

 ۲۰۱۴ Revit Architecture

این بسته شامل DVD 6 متشکل ازیک دوره کامل فیلم های آموزشی نرم افزار Revit 2014 به همراه تکنیک های پیشرفته و کلیه ی آبجکت ها می باشد. که توسط مهندس الیاس بستگانی تدریس شده است .

این مجموعه از ۱۴ جلسه آموزش Revit 2014 تشکیل شده است. در این جلسات تمامی مباحث رویت به صورت کاربردی همراه با تمرینات و تکنیک های مدلسازی توضیح داده شده است.همچنین در جلسه آخر این بسته یک پروژه (استادیوم ورزشی) نسبتا پیچیده و تمرینات کاربردی به عنوان فایلهای تمرینی از ابتدا تا انتها ی ترسیم مدلسازی توضیح داده شده است.

به دلیل کمبود وقت و هزینه ی بالای آموزشگاه ها شما می توانید با استفاده از این بسته , نرم افزار Revit را به صورت کاملا حرفه ای درکمترین زمان و کمترین هزینه یاد بگیرید.

آموزش صفر تا صد رویت

دانلود پکیج کامل آموزش جامع رویت | ۲۰۱۴ Revit Architecture  دانلود پروژه

نرم افزار رویت Revit چیست ؟

اتودسک رویت (به انگلیسی: Autodesk Revit) نرم‌افزار مدل‌سازی اطلاعات ساختمان هست که برای استفادهٔ مهندسان معمار، عمران و تاسیسات کاربرد دارد و برای مدل‌سازی سه‌بعدی و ترسیم جزئیات ساختمانی کاربرد دارد.
این برنامه به کاربران توان طراحی ساختمان و سازه و مولفه های آن به صورت سه بعدی ، یادداشت و علامت گذاری با عناصر دوبعدی و دسترسی اطلاعات ساختمانی از پایگاه داده های مدل ساختمان را می دهد.
این نرم‌افزار به علت قدرت بالای خلق اثر در نرم‌افزارهای مهندسی از ریشهٔ Revitalization  به معنای حیات بخش و زندگی آفرین و Revitalize به معنای تجدید حیات وقدرت و زندگی تازه دادن، گرفته شده است.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری اقلیم گرم و خشک 200 اسلاید قابل ویرایش

رویت قادر به گردآوری اطلاعات و مدل سازی ساختمان به گونه ای ۴ بعدی (قابلیت مدیرت مالی و هزینه تولید و مصرف بر پایه زمان علاوه بر ترسیم سه بعدی را ۴D BIM می‌نامند.) با ابزاری برای طرح ریزی و ردیابی طبقات مختلف در شیوه ی زندگی ساختمان، از مفهوم تا ساخت و ویرانی پس از آن است.

مطالب مشابه :

دانلود پکیج آموزش جامع نرم افزار رویت آرکیتکچر Revit Architecture استاد سامان

 

 

۲۵ گیگابایت MP4

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X