پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری روستای فرخان شهر قوچان خراسان  دانلود پروژه
۱
(۱)

پروژه روستا ۲ | تحلیل و بررسی معماری روستای فرخان شهر قوچان خراسان در قالب ۵۱ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت روستای فرخان قوچان

بررسی وضعیت زمین شناسی

روستای فرخان در مرکز شهرستان قوچان و در ۵ کیلومتری شهر قوچان و در دشت قوچان قرار گرفته است ارتفاع این روستا از سطح دریا ۱۳۵۵ متر می باشد . با نگاهی به نقشه تویو گرافی ۱: ۵۰ می توان گفت: تا ۱۰ کیلومتری چهار جهت اصلی روستا در این منطقه ارتفاعات مهمی مشاهده میشود و از این فاصله به بعد منحنی میزان های۵۰۰ ۱به بالا رؤیت می شود. به طوری که در گذشته به دلیل موقعیت بیوگرافی منطقه و عدم وجود ارتفاعات قابل توجهی در این مکان و به منظور حفظ امنیت ,این روستا محصور بوده است و به صورت قلعهای شکل گرفته است شیب منطقه نیز از جنوب شرقی بر شمال غرب و معادل ۱% درصد می باشد.

تعیین محدوده اراضی کشاورزی و منابع طبیعی روستا

به طور کلی علل بزرگی کوچکی واحد های روستایی گوناگون است.شرایط مناسب یا نا مناسب بر نسبت محیطی ویژیگی هایی مربوط به شیوه تولید اقتصادی طول مدت و چگونگی تکامل و توسعه اجتماعی_ساختارهای فرهنگی و جنبه های دفاعی نظامی حتی بنیاد های حقوقی از جمله از جمله مقرارت مربوط به ارث می توان در این میان نقشی بر عهده داشته باشد به این ترتیب وسعت روستا ها تا حد زیاد بیانگر ویژگی های طبیعی و شرایط اجتماعی اقتصادی آنهاست .

پـروژه مـشـابـه:  پروژه کامل بیمارستان به همراه فایل اسکچاپ | طرح ۴

در نواحیکه زمین مسطح و هموار بود خاک حاصل خیز آب کافی در دسترس است.روستا معمولا بزرگ هستند و بر عکس در نواحی تپه ماهوری و کوهستانی قشه خاک ناچیز و در نتیجه حاصلخیزی دهی پایین است روستا ها کوچک هستند .

 

۴ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X