پروژه شناخت و بررسی روستای امامه تهران  دانلود پروژه
۵
(۱)

پروژه روستا ۲ | روستای امامه تهران | ۱۵۵ اسلاید

روستای امامه از روستاهاى بزرگ دهستان رودبار قصران شهرستان شمیران استان تهران ایران است. امامه دو آبادى است که در کنار هم قرار گرفته،یکى را امامه بالا و دیگرى را امامه پایین مى‌نامند. روستای امامه در پنج کیلومترى مشرق راه اصلى تهران به شمشک و نرسیده به فشم واقع است و راه آن ماشین‌رو است. امامه آبادیى است مرتفع و کوهستانى و سردسیر در دامنه جنوبی البرز مرکزی که آبش از رود محلى و قنات و چشمه تامین میگردد.در امامه بالا بیش از ٣٠٠٠ و در امامه پایین بیش از ١۵٠٠ گوسفند نگهدارى مى‌شود. ٣۶ هکتار باغ دارد که محصولات آن غلات بن‌شن،لبنیات،سیب،گیلاس،هلو،آلبالو است.

پاورپوینت روستای امامه

روستای امامه به سبب راه دشوار و موقعیت استوارى که داشته از قدیم پناهگاهى‌ مناسب به حساب می آمده و مرکز قصران داخل و مقر رئیس قصران تاریخی(معرب کوهسران) و امراء آن سامان‌ محسوب مى‌شده است و بدین سبب سخن را در تعریف آن اندکى تفصیل مى‌دهد. این آبادى خیلى قدیمى است و نامش در منابع باستانى درج و به صورت‌ «انبامه» آمده است که این نام فارسى است. بنابراین نوشتن آن به صورت «عمامه» که در پاره‌اى از موارد دیده مى‌شود، مطلقا وجهى ندارد.

پـروژه مـشـابـه:  نقشه های اجرایی ساختمان سه طبقه بتنی به همراه سازه

پروژه روستای امامه تهران

در امامه قلعه‌اى استوار وجود داشته که ظاهرا به وسیله مازیار یا مرداویج زیاری به وجود آمده است و بقایای برج و باروها و بدنه آن هنوز پابرجا و نمایان است . روستای امامه در موقعیت ۳۵ درجه و ۵۴ دقیقه و ۲/۲۲ ثانیه عرض جغرافیایی و ۵۱ درجه و ۳۵ دقیقه و۶/۱۴ ثانیه طول جغرافیایی و ارتفاع آن ۲۲۳۴ متر از سطح دریا واقع شده است. این روستا به لحاظ کوهستانی بودن از یک آب و هوای معتدل در تابستان و هوای سرد و یخبندان در زمستان برخوردار است.

 

۴۹ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X