پروژه شناخت و طراحی معماری روستای زبرلو شبستر  دانلود پروژه
۵
(۱)

پروژه روستا | روستای زبرلو شبستر | ۳۷ اسلاید

در خدمت همراهان عزیز سایت معماری دی ال هستیم با پاورپوینت روستای زبرلو شبستر که در این پروژه به بررسی مشکلات اصلی در خصوص طراحی , نواقص در خصوص نقشه ها, ناخوانا بودن نقشه ها , نداشتن طرح هادی و … پرداخته شده است .

موقعیت جغرافیایی روستای زبرلو

زبرلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان رودقات، بخش صوفیان ،شهرستان شبستر واقع شده‌است. شهرستان شَبـِستَر از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی در ایران است. مرکز این شهرستان شهر شبستر است. شهرستان شبستر در غرب آذربایجان شرقی با وسعت ۲۷۵۰ کیلومتر مربع قرار گرفته و در بین شهرستان‌های مرند، تبریز، ورزقان،اسکو، خوی، سلماس و دریاچه ارومیه قرار گرفته‌است.

دهستان رودقات یکی از دهستان‌های استان آذربایجان شرقی است که در بخش صوفیان شهرستان شبستر واقع شده‌است. از ۴۰ آبادی کوچک و بزرگ تشکیل یافته است و خط آهن تبریز و جلفا و مرند از جنوب این دهستان عبور می کند. مرکز دهستان امند است که دارای ۱۰۳۷ تن سکنه است و رودخانه ای بهمین نام دارد که دیه های واقع در مسیر خود را مشروب می کند. کلیه سکنه این دهستان ۲۷۷۴۶ تن و دارای هوایی ییلاقی و سردسیر سالم است.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت بررسی درمانگاه_داروخانه_آزمایشگاه

قرای دهستان قسمتی در مسیر خط آهن و راه شوسه واقع است و قسمتی بوسیله راه های مالرو و ارابه رو بهم مربوط می شوند و مهمترین آنها عبارتند از: بناب، النجیق، زرقان، گیجان، امند و ایوند.

 

۱۵ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X