پروژه معماری موزه خشت و خیال  دانلود پروژه
۰
(۰)

پروژه اتوکدی موزه خشت و خیال DWG

در خدمت همراهان عزیز سایت معماری دی ال هستیم با پروژه اتوکدی موزه خشت و خیال , در مورد این موضوع ( موزه خشت و خیال ) طراحی موزه بر اساس معماری اسلامی, خیلی کمتر در دانشگاه ها و فضای مجازی بحث شده برای طراحی همچین پروژه ای نیاز به تخصص و مطالعه فراوان است که بتوان پروژه ای کامل با همین عنوان طراحی کرد.

تعریف موزه – پروژه معماری طرح ۳ موزه

موزه مؤسسه‌ای‌ است دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آن‌ها به منظور بررسی و بهره معنوی است.

پروژه معماری موزه خشت و خیال  دانلود پروژه
طراحی سه بعدی موزه خشت و خیال

طراحی موزه خشت و خیال

با بررسی آثاری از ظهور اسلام تا اواخر قاجاریه ، سیر از صورت به معنا بوده است به گونه ای که پس از بیان اصول زیبایی شناسانه حکمت نهانی آن را جستجو می نمایند در این راستا به جستجوی ردپای خیال ماورایی طراح مسلمان بنا که مبتنی بر آموزه های اسلامی است میپردازد زیرا که آن را مولد اولیه طرحهای معماری اسلامی میداند، مولدی که سایر قیود و محدودیتها را سازماندهی میکند.

پـروژه مـشـابـه:  پروژه مرمت و احیاء کلیسای سپورغان ارومیه 180 اسلاید قابل ویرایش

پلان معماری موزه خشت و خیال

تا کنون کتب و مقالات زیادی در باب معماری اسلامی نگاشته شده ولی هنوز چنین به نظر میرسد که چیزی ناگفته باقی مانده که همان روح فضاست. بیان کیفیات فضایی خاص این سبک بپردازد خشت و خیال مسیر پژوهش و تحقیقات بعدی پیرامون مفاهیم نهان معماری اسلامی را هموار کرده تا زوایای پنهان دیگر این معماری توسط محققان هویدا گردد.

پلان های ترسیمی

پلان اندازه گذاری

سایت پلان

پلان زمین

برش A_A

برش B_B

نمای جنوبی

نمای شمالی

تصاویری از محیط اتوکدی موزه خشت و خیال

 

۵۴ مگابایت DWG -SHIT

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X