پروژه شناخت و بررسی روستای بهمن آباد اسلامشهر  دانلود پروژه
۱
(۱)

پروژه روستا ۲ | روستای بهمن آباد اسلامشهر | ۸۶ اسلاید

روستای بهمن آباد از نظر ضوابط شهری برخی چیزها رعایت نشده بوده که ما آن را در فصل۱۲ مورد برسی قرار داده ایم. این روستا واقع در احمد آباد است که راجب( موقعیت جغرافیایی وشرایط اقلیمی و آمار های جمعیتی و… ) را در ۱۲ فصل مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ابتدا روستای بهمن اباد شرقی۵۱ درجه ۱۱ دقیقه و ۴۸ ثانیه است و از شمال ۳۵درجه و ۳۶ دقیقه و۷ ثانیه میباشد .

پاورپوینت روستای بهمن آباد اسلامشهر

این روستا در بخش مرکزیه روستای رضی آباد در احمد آباد قرار دارد که این روستا شورای ان مربوط به بخش شورای ده رضی اباد میشود که در ۲ کیلومتری ده رضی اباد قرار دارد که نا گفته نماند این ده رضی اباد قبلا ده بوده و الان به عنوان شهر از ان نام برده میشود . روستای بهمن آباد در واقع در احمد اباد که راه اصلی از ازادگان به اسلامشهر از این جاده میباشد که این جاده قبلا دو طرفه بود که شهرداری منطقه ۵ اسلامشهر این جاده را دوطرفه نموده اند.

پـروژه مـشـابـه:  پاورپوینت بررسی زندگی نامه و آثار دکتر حسن فتحی ۳۵ اسلاید

موقعیت و پیشینه تاریخی (وجه تسمیه روستا)

تاریخچه ی نام روستای بهمن اباد از این جا شروع می شود که شهیدی با نام عبدالرضا بهمنی در سال ۱۳۶۸ در جزایر مجنون به شهادت رسیده است گرفته شده است که از سال ۱۳۶۹ از این شهید بزرگوار نام روستای بهمن اباد شکل گرفت.این روستا به قدمت دیرینه رسیده که ایرانی هایی با زبان فارسی در ان زندگی میکنند.

پاورپوینت تحلیل و بررسی روستای بهمن آباد اسلامشهر

در روستای بهمن اباد یکی دیگر از مکانهای تاریخیه ان می توان قلعه ی اکبر بک را نام برد که قدمت ان به حدود ۴۸ سال می رسد که مواد ومصالح ان از خشت وگل می باشد . از مکان های مذهبی این روستا می توان مسجد نبی بهمنی را نام برد که تاسیس ان به گفته ی اهالی ۱۳۷۰ می باشد. از دیگر مکان های مذهبی می توان مسجد امام جفعر صادق که سال تاسیس ان ۱۳۲۵ است . استان تهران با حدود ۱۹۱۱۸کیلومتر مربع وسعت در بین استان های مازندران ومرکزی وسمنان وزنجان قرار دارد.

در اقلیم استان تهران سه عامل دشت کویر و رشد کوه های البرز و بادهای مرطوب و باران زای غربی نقش اساسی دارند به طوری که مناطق کوهستانی استان آب و هوای معتدل دارد و در دشت های آن اب و هوا را دارد.

بررسی های کالبدی روستای بهمن آباد

بررسی های کالبدی روستا در قالب بررسی هایی نظیر کیفیت ابتیه و نوع مصالح ونوع مصالح ونوع کاربری وضع موجود و رشد و توسعه فیزیکی روستا و امکانات و تاسیسات زیر بنایی موجود و وضعیت شبکه معابر و قرار دارد که در زیر به بحث وشناخت هر یک از عوامل فوق پرداخت میشود .

پـروژه مـشـابـه:  پروژه برداشت خانه انصاری اردکان یزد

تصاویری از محیط پاورپوینت روستای بهمن آباد

 

 

۲۵ مگابایت power point

لطفا از طریق ستاره به این پروژه امتیاز بدید.

متوسط امتیازات: ۱ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

تاحالا کسی امتیازی نداده شما اولین باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در صورت بروز مشکل در دانلود پروژه, لینک را در مرورگری دیگر بازکنید.

X